INFORMATION!
Just nu ligger hemsidan nere för uppdatering samt förnyas kan ta ett tag.
Om man har problem att logga in får man testa att rensa sina cookies i webbläsaren!

Webshop finns i nuläget på denna adress http://webshop.peugeot-sport-club.se/index.php !

Obes oskattad Peugeot 205 GTi - 90

Säljes, uthyres, bortskänkes...
Shortvalley
Registrerad
Registrerad

Obes oskattad Peugeot 205 GTi - 90

Inlägg av Shortvalley » tor 23 jun 2011, 12:35

Hej!

Finns lite bilder på min garaget-sida. http://www.garaget.org/?car=231118

Bilen är oskattad och obes. Den besiktades den 6e maj och fick underkänt på handbroms och däckmönster på 3 av däcken. Även anmärkning på rost.

Defekt/sönder:

Kupéfläkten går igång när den känner för det. När den väl är igång fungerar den dock att reglera.

Förarlåset har någon idiot förstört med en skruvmejsel eller liknande. Fungerar inte att låsa med nyckeln längre och något annat har jag inte försökt med. Även bakluckans lås är defekt men förmodligen behövs det bara smörjas precis som det behövde göras med passagerardörren.

Sen har vi kopplingen då, den tar högt upp och brukade slira på högre växlar ibland. Har dock kört försiktigt och undvikit att slira men kopplingen är förmodligen sliten om det inte är vajern till kopplingen eller nåt sånt.

Oljetrycksmätaren brukar visa bra värden (mellan 2-6) men senaste veckorna jag körde den så gick den ibland ner till botten (utan att lampan lös) så jag tror det kan vara glapp i mätaren.

Ja som ni ser är det inte så bra skick på bilen, tyvärr. Men någon kanske kan ha någon nytta av den?

Sätter ett pris på 1000 kr om ni hämtar den. Finns på hisingen, GBG.

Användarvisningsbild
Peder
Styrelsen
Styrelsen

Inlägg av Peder » lör 25 jun 2011, 16:26

Den som står vid lundyby kyrka?
kan vara intressant :)
Peder Balerado - Peugeot Sport Club | Suppleant
Peugeot 306 Dimma Coupé Highboost -95

Shortvalley
Registrerad
Registrerad

Inlägg av Shortvalley » sön 26 jun 2011, 21:09

Stämmer, brukar stå på andra sidan gatan. PMa gärna :)

Shortvalley
Registrerad
Registrerad

Inlägg av Shortvalley » tis 28 jun 2011, 13:28

Bilen säljs senare idag för 600 kr.

Skriv svar