INFORMATION!
Forumet har blivit mer inaktuell idag pga Facebooks dragkraft av medlemmar.
Om ni söker aktuell information från PSC eller söker aktiva medlemmars hjälp kan ni hitta samtliga på våran facebook grupp, detta riktiga men nu mer inaktiva forum agerar arkiv för er som söker info facebook länk nedan. https://www.facebook.com/groups/peugeot ... ?ref=share
Dock finnes webshopen kvar till förfogande på länken nedan.
Webshop http://webshop.peugeot-sport-club.se/index.php
Forumet har blivit mer inaktuell idag pga Facebooks dragkraft av medlemmar.
Om ni söker aktuell information från PSC eller söker aktiva medlemmars hjälp kan ni hitta samtliga på våran facebook grupp, detta riktiga men nu mer inaktiva forum agerar arkiv för er som söker info facebook länk nedan. https://www.facebook.com/groups/peugeot ... ?ref=share
Dock finnes webshopen kvar till förfogande på länken nedan.
Webshop http://webshop.peugeot-sport-club.se/index.php
Jag såg dig!
- Fnatte
- Klubbmedlem
- Kontakt:
Jag såg dig!
Liten flumtråd som man kan skriva i när man tror sig sett andra från klubben ute på gatorna. Gäller ju bara att dom kan läsa i "skitsnack" iofs...
Jag såg iaf Cristobals miamiblåa 205a idag, han svängde från kungsgatan in på sveavägen i sthlm.
Jag såg iaf Cristobals miamiblåa 205a idag, han svängde från kungsgatan in på sveavägen i sthlm.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO3 l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW - Världens första stand-alonesystem till Peugeot 206 - Get your order now!
FR Autosport Sweden FTW - Världens första stand-alonesystem till Peugeot 206 - Get your order now!
-
- Registrerad
-
- Registrerad
-
- Registrerad
- Kontakt:
-
- Registrerad
Jag parkerade brevid Marcus Attsäter 205a för ett tag sedan med min pegga
.

Support Nightshift - www.nightshiftracing.com
- Sundin
- Klubbmedlem
- Kontakt:
- Fnatte
- Klubbmedlem
- Kontakt:
Nä, inte ett dugg...Tobbe Tuff skrev:Blev det som du hade tänkt dig fnatte?

Hade jag vart modd här hade jag tagit bort tråden eller låst den...
Vad jag menade var att man skulle delge dom man mött att man sett deras bil, att man visste att det var den och den personen man mötte...
Tex att jag sett en peugeot 206 är inget att hurra för, men om jag sett tobbe tuff komma körandes i sin 206, men inte kunnat utmärka mig själv i den situationen så att tobbe tuff i det här fallet märkt att jag noterat hans närvaro. Då slänger jag upp ett inlägg som säger att jag såg dig när du körde där och tobbe tuff blir jätteglad att jag sett hans bil, eftersom han lagt ner energi på den så att hans bil skulle synas.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO3 l Baguette ( l l l l ) Racing l
-
- Registrerad
- Kontakt:
-
- Registrerad
Stackars Fnatte....
Själv tycker jag det e större poäng med att posta här om man sett nåt fet peugeot och vill veta om det e nån i klubben som har den. So what, om jag såg Bumbi igår på väg till skolan....
*no offence*
Däremot vill jag gärna veta om det var nån klubbmedlem som hade 206:an jag gick förbi i Gbg i helgen.

Själv tycker jag det e större poäng med att posta här om man sett nåt fet peugeot och vill veta om det e nån i klubben som har den. So what, om jag såg Bumbi igår på väg till skolan....

Däremot vill jag gärna veta om det var nån klubbmedlem som hade 206:an jag gick förbi i Gbg i helgen.
-
- Registrerad
- Kontakt:
-
- Registrerad
Ingen fara!Twedmark skrev:Stackars Fnatte....![]()
Själv tycker jag det e större poäng med att posta här om man sett nåt fet peugeot och vill veta om det e nån i klubben som har den. So what, om jag såg Bumbi igår på väg till skolan....*no offence*

Men om jag ska vara seriös då.
Såg en silverfärgad 206 med spoiler och feta saker på häromdagen. Var nog samma som jag såg i somras. Vet fortfarande inte vem det är. Stod parkerad utanför KMTI.
Dessutom vet jag nu var Mutz med den blå 206:an bor...

-
- Registrerad
- Kontakt: