INFORMATION!
Forumet har blivit mer inaktuell idag pga Facebooks dragkraft av medlemmar.
Om ni söker aktuell information från PSC eller söker aktiva medlemmars hjälp kan ni hitta samtliga på våran facebook grupp, detta riktiga men nu mer inaktiva forum agerar arkiv för er som söker info facebook länk nedan. https://www.facebook.com/groups/peugeot ... ?ref=share
Dock finnes webshopen kvar till förfogande på länken nedan.
Webshop http://webshop.peugeot-sport-club.se/index.php
Forumet har blivit mer inaktuell idag pga Facebooks dragkraft av medlemmar.
Om ni söker aktuell information från PSC eller söker aktiva medlemmars hjälp kan ni hitta samtliga på våran facebook grupp, detta riktiga men nu mer inaktiva forum agerar arkiv för er som söker info facebook länk nedan. https://www.facebook.com/groups/peugeot ... ?ref=share
Dock finnes webshopen kvar till förfogande på länken nedan.
Webshop http://webshop.peugeot-sport-club.se/index.php
Program för banträff i Söderhamn 23-25/5
-
- Registrerad
- Kontakt:
-
- Registrerad
- Kontakt:
- Pär H
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Tyvärr hinner inte AWR få ihop sin bil efter branden på Gelleråsen, så bilen kommer inte att finnas på plats. Weglinarna kommer dock att dyka upp själva som planerat och ställa upp med instruktioner, råd & dåd.
EN 14497
mataintetrollen.se
mataintetrollen.se
- Pär H
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Sör- och nordlänningar till Söderhamn! Slut upp!
Imponerad av att det kommer så många långt ifrån det djupaste Sörland:
-Anadrol
-Eric Josefsson
-Leibel
-Nik
Är det någon jag bommat?
Sörlänningar, slut upp! Jag är helt säker på att ni (och nordlänningarna) kommer att ha valuta av denna träff långt bortom Knutstorp och Mo i Rana eftersom ni kommer att bli omhändertagna av rutinerade banåkare allihopa. (Om ni för underhållnings skull hellre vill ha en orutinerad banåkare, så ställer jag upp!)
Vad gäller nordlänningar, så kommer det en jamte som inte kan få nog av att skruva, pynta och putsa sin bil. RoBBan***. Kolla på bilen i galleriet! Robert har en 406.
Annars står nog sörlänningarna starkast, jag menar Anadrol m.fl. har längre till Söderhamn än en Pite- eller Lulebo!
-Anadrol
-Eric Josefsson
-Leibel
-Nik
Är det någon jag bommat?
Sörlänningar, slut upp! Jag är helt säker på att ni (och nordlänningarna) kommer att ha valuta av denna träff långt bortom Knutstorp och Mo i Rana eftersom ni kommer att bli omhändertagna av rutinerade banåkare allihopa. (Om ni för underhållnings skull hellre vill ha en orutinerad banåkare, så ställer jag upp!)
Vad gäller nordlänningar, så kommer det en jamte som inte kan få nog av att skruva, pynta och putsa sin bil. RoBBan***. Kolla på bilen i galleriet! Robert har en 406.
Annars står nog sörlänningarna starkast, jag menar Anadrol m.fl. har längre till Söderhamn än en Pite- eller Lulebo!
Senast redigerad av 2 Pär H, redigerad totalt 0 gång.
EN 14497
mataintetrollen.se
mataintetrollen.se
-
- Registrerad
- Kontakt:
Jag fuskar ju lite och kör bara från Linköping på fredagen så jag klarar mig med 45-50mil.. 

Peugeot 406 2,0ST -00 Till vardags, Såld
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
///Mi16
-
- Registrerad
- Kontakt:
Måste säga att läget ser mindre bra ut just nu... tappade igår bort mitt bensinkort och dom sa att de skulle ta en vecka å skicka nytt kort + kod, så om dom håller vad dom lovar å ja får de innan fredag så kommer ja, men om de itne kommit på fredag kan ja inte komma (om ja inte kan lösa de på nåt annat sätt), för utan bensin blir de lite svårt.. 
men troligtvis får ja mitt kort! *hoppas*
hoppas även på att ja får på trimkam, avo dämpare å g-tech...

men troligtvis får ja mitt kort! *hoppas*
hoppas även på att ja får på trimkam, avo dämpare å g-tech...
/Fredrik Fröberg
Numera Peugeot-lös...
Numera Peugeot-lös...

-
- Registrerad
- Kontakt:
- Stenis
- Registrerad
Freddan skrev:Måste säga att läget ser mindre bra ut just nu... tappade igår bort mitt bensinkort och dom sa att de skulle ta en vecka å skicka nytt kort + kod, så om dom håller vad dom lovar å ja får de innan fredag så kommer ja, men om de itne kommit på fredag kan ja inte komma (om ja inte kan lösa de på nåt annat sätt), för utan bensin blir de lite svårt..![]()
Det är ingen ursäkt som godtages!!!

Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!!
Grumpy Old Fart!!
Grumpy Old Fart!!
-
- Registrerad
- Kontakt:
Jag tankar med mitt bankkort på macken.. funkar ju inte överallt iofs men Shell o Q-star funkar det på iaf.. tror att jag testat på OK-Q8 lågprisstation också Q-star har väl som policy att det ska gå tanka med bankort överallt
///Mi16
///Mi16
-
- Registrerad
- Kontakt:
-
- Registrerad
- Kontakt:
-
- Registrerad
- Kontakt:
- André V
- Registrerad
Är läderbindsula en vanlig innersula i läder, eller?Pär skrev:Läderbindsula är det som gäller och då funkar bl.a. dessa typer.
-"Cowboyboots" enl. Arne.
-Seglarskor som är riktigt sydda, dvs "mockasin"-kostruktion, tex Docksides, Timberland....
-Lite bättre fin-skor (la in ett bindestreck så inte folk får konstiga idéer om vad de ska ha på fötterna).
-.....
Jag brukar ha skinntofflor, men vet inte om de är godkända, så jag tar med de gamla Timberland-skorna oxå.
Jag ska kolla med HASCAR exakt vad de tittar på.

André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11 | Bekvämbil: 406 V6 Coupé Aut -00
Körde:
Toyota Avensis 2.4 Kombi -06
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Körde:
Toyota Avensis 2.4 Kombi -06
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
- Pär H
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Har till slut kommit mig för att ringa:
"Normala" läderskor räcker, man dissekerar inte skorna för att titta på bindsulan.
Har oxå fått bekräftat att typ jeans och långärmad bomulsskjorta räcker. Behöver alltså inte vara overall.
"Normala" läderskor räcker, man dissekerar inte skorna för att titta på bindsulan.
Har oxå fått bekräftat att typ jeans och långärmad bomulsskjorta räcker. Behöver alltså inte vara overall.
EN 14497
mataintetrollen.se
mataintetrollen.se
-
- Registrerad
- Kontakt:
-
- Registrerad
- Kontakt:
Jag kör nog från Linköping mellan 16-17 på fredagen och tror att det tar ca 5h upp.. kan hända att jag sticker ännu tidigare om jag har tråkigt på jobbet
///Mi16
///Mi16