Hehe, jag får väl också skriva någe..

Vill inleda med att säga att jag har haft det ruggigt kul de här 2 dagarna! Jag åkte dit med inställningen att jag inte skulle köra, och åkte hem med 2, varav en ganska rejäl snurr på bana i bagaget...

Jag hade en Opel Calibra efter mig när jag gick ut på banan en gång, det visade sig sen att han inte hade en chans att haka på... stor och tung!
Det var då det kändes som om det gick så ruggigt bra, hade en slutfart runt 150km/h och över ett par gånger vid rakans slut!
Då ville jag öka tempot lite som resulterade i en duktig snurr i andra kurvan under bron. Bilen startade då inte och folk sa att det droppade olja under bilen, stort tack till er som hjälpte mig att titta på det hela och "köra" mig av banan... Sen gick bilen igång iaf. och det visade sig att det troligen bara skjutit ut lite olja ifrån stickan...
Men skam den som ger sig, begav mig ut igen och efter ett tag så fick jag en fin snurr som jag lyckades parrera någorlunda och behöll iom. det bilen på banan hela dagen!
Och lite personliga kommentarer!
Jocke, Jocke, Jocke... Du skulle ha väntat på oss, då hade du bergis sluppit det där

Tråkigt för dig att det behövde hända...
En hård dag för din pappas pug!
Mita och Stjärnan Mycket stilig 206a måste jag säga! Och Stjärnan, du vet vad vi sagt om redigeringen av filmen

Ingen fara med lånet av jackan Mita
Bystedt Tack för sällskapet! Det var väldans trevligt, jag hade lite problem med att komma hem igår... Jag hittade till E4an, trots att jag inte visste vart jag körde.. Och kupéfläkten la av under ett bra tag, så rutorna immade igen för mig

Det vart lite knepigt att köra då...
Andre Gick ju riktigt bra den där 406an! Du stressade duktigt i ändan på mig i början, hehe... Hoppas jag inte sinkade dig allt för mkt!
PärMkt tack för genomgången av spårval osv. på fredagen, mycket bra! Jag fick hyffsat bra koll på banan till slut tycker jag...
Alla andra får stå ut med att jag inte orkar skriva om dom

Men alla var väldigt trevliga och roliga att träffa!
Kan också nämna att vid hemfärden igår råkade jag ut för några vattenplaningar på vägen, regnade nå fruktansvärt! På E4an mellan Stockholm och Uppsala så höll jag nästan på att gå av vägen pga. planing!
Sen vill jag ta upp en ruggigt skum sak! Igår när jag nått uppsala och såg att jag hade en hel del bensin kvar, så valde jag att gasa rätt duktigt! Och bilen går mycket bättre nu än vad den gjort tidigare!!! Kommer inte iväg bra utan hjul spinn på 1an, 2an, och igår halva 3an vid ett tillfällen... Spinnet beror ju till stor del på väderleken, men den gick grymt mycket piggare också när jag låg i hastighet så att säga, förklaring? //D [/b]
Snart i en Corrado G60... Mmm, kompressor smakar mumma!