INFORMATION!
Forumet har blivit mer inaktuell idag pga Facebooks dragkraft av medlemmar.
Om ni söker aktuell information från PSC eller söker aktiva medlemmars hjälp kan ni hitta samtliga på våran facebook grupp, detta riktiga men nu mer inaktiva forum agerar arkiv för er som söker info facebook länk nedan. https://www.facebook.com/groups/peugeot ... ?ref=share
Dock finnes webshopen kvar till förfogande på länken nedan.
Webshop http://webshop.peugeot-sport-club.se/index.php
Forumet har blivit mer inaktuell idag pga Facebooks dragkraft av medlemmar.
Om ni söker aktuell information från PSC eller söker aktiva medlemmars hjälp kan ni hitta samtliga på våran facebook grupp, detta riktiga men nu mer inaktiva forum agerar arkiv för er som söker info facebook länk nedan. https://www.facebook.com/groups/peugeot ... ?ref=share
Dock finnes webshopen kvar till förfogande på länken nedan.
Webshop http://webshop.peugeot-sport-club.se/index.php
Kullen..kommentarer.
- Stenis
- Registrerad
- Inlägg: 3104
- Blev medlem: fre 28 feb 2003, 15:54
- Ort: Norsborg/Stockholm
-
- Registrerad
- Inlägg: 1552
- Blev medlem: tor 27 feb 2003, 14:30
- Ort: sweden
- Kontakt:
-
- Registrerad
- Inlägg: 7242
- Blev medlem: fre 28 feb 2003, 11:48
- Ort: Avesta
- Kontakt:
-
- Registrerad
- Inlägg: 1552
- Blev medlem: tor 27 feb 2003, 14:30
- Ort: sweden
- Kontakt:
-
- Registrerad
- Inlägg: 361
- Blev medlem: fre 28 feb 2003, 18:27
Ja kan väl sätte mig ner och skriva dårå =)
Jag och Loffas bodde ihop på vandrar hemmet...jag snarka tydligen så han fick inte sova på hela natten (sorry)
Den regna f*n hela dan så det va lite svår kört på banan..jag hade tydligen dåliga däck bak oxå så jag drog av banan på första varvet och böjde till fälgen!(Svära) Fast jag vill hjälp av rosen och pär att fixa det (JÄTTE TACK) så jag kunde köra sen igen...därpå jag åkte av 3 gånger till...då tyckte ledningen där att jag skulle ta det lite lugnt..men va f*n..jag ville ju köra på gränsen till vad bilen pallade..efter jag åkt med pär några varv så prova jag att åka i hans spår..och det gick fortare och smidigare och resulterade i att jag INTE åkte av nå mer
Det va hur kul som helst iallafall att köra bana..och att träffa alla i klubben som va där!..alltid lika trevliga som vanligt..
jag lärde mig rätt mycket hur bilen beter sig när det är blöt..och vart förvånad hur fort man kan köra med en 205 GTI på blöt underlag..man hängde med rätt mycket bilar faktiskt..
Däremot...när jag åkte hem..så bytte jag från E18 till E20 mot eskelstuna...påfarten var det 90 och helt plötsligt i regnet och mörkret böjde sig vägen brutalt mycket!..det va inga skyltar som tala om det däremot!! så jag fick bakhjulssläpp och drog med röva in i såna där vajer staket..inte så fort lyckligtvis för jag fick nästan stopp på den..en meter till hade räckt...Det resultera i 4 jack i baklucka och bakskärm...och spräck lyse..Skadorna va ganska lätta så det kommer gå att fixa hyffsat lätt på verkstad så det kommer inte synas sen..men det kändes verkligen onödigt...jag skada mig inte ett skit förutom att jag vart jävligt arg på mig själv...
Aja man lär sig av misstagen sägs det väl...Hur som helst hade jag grymt kul på banan och det va grymt kul att träffa lite nytt folk i klubben...
Tack för alla tips Pär på spårval..
Jag och Loffas bodde ihop på vandrar hemmet...jag snarka tydligen så han fick inte sova på hela natten (sorry)

Den regna f*n hela dan så det va lite svår kört på banan..jag hade tydligen dåliga däck bak oxå så jag drog av banan på första varvet och böjde till fälgen!(Svära) Fast jag vill hjälp av rosen och pär att fixa det (JÄTTE TACK) så jag kunde köra sen igen...därpå jag åkte av 3 gånger till...då tyckte ledningen där att jag skulle ta det lite lugnt..men va f*n..jag ville ju köra på gränsen till vad bilen pallade..efter jag åkt med pär några varv så prova jag att åka i hans spår..och det gick fortare och smidigare och resulterade i att jag INTE åkte av nå mer

jag lärde mig rätt mycket hur bilen beter sig när det är blöt..och vart förvånad hur fort man kan köra med en 205 GTI på blöt underlag..man hängde med rätt mycket bilar faktiskt..
Däremot...när jag åkte hem..så bytte jag från E18 till E20 mot eskelstuna...påfarten var det 90 och helt plötsligt i regnet och mörkret böjde sig vägen brutalt mycket!..det va inga skyltar som tala om det däremot!! så jag fick bakhjulssläpp och drog med röva in i såna där vajer staket..inte så fort lyckligtvis för jag fick nästan stopp på den..en meter till hade räckt...Det resultera i 4 jack i baklucka och bakskärm...och spräck lyse..Skadorna va ganska lätta så det kommer gå att fixa hyffsat lätt på verkstad så det kommer inte synas sen..men det kändes verkligen onödigt...jag skada mig inte ett skit förutom att jag vart jävligt arg på mig själv...
Aja man lär sig av misstagen sägs det väl...Hur som helst hade jag grymt kul på banan och det va grymt kul att träffa lite nytt folk i klubben...
Tack för alla tips Pär på spårval..
-
- Registrerad
- Inlägg: 7242
- Blev medlem: fre 28 feb 2003, 11:48
- Ort: Avesta
- Kontakt:
- André V
- Registrerad
- Inlägg: 2983
- Blev medlem: fre 28 feb 2003, 19:27
- Ort: Höör, Skåne
Trevlig dag med hyfsat mkt körning. Alltid kul att träffa klubbmedlemmerna, också roligt att få ansikten på alla man inte träffat innan. Ja, jag vet att jag säger detta varje gång, men det får ni stå ut med.
Lite för mkt trafik på banan för min smak, men "there you go". Bilar man trodde skulle vara skitsnabba (med bur å grejer) var också skitsnabba, andra bilar man trodde skulle vara skitsnabba (också bur) var inte det. Roligt att med sin gubbaräser stressa förare med seriösa banbyggen.
Det regnade större delen av dagen, vilket såklart var trist om man ville få till en "torrtid", och särskilt tråkigt för Eric som inte kunde köra en meter med sina slicks... Förutom regnet blåste det som f*n och var knappt 10 grader varmt.
Mig passade vätan utmärkt då originalbromsarna och den snart två år gamla bromsvätskan inte alls lirar ihop med torrt underlag. Kunde också konstatera att en 406 går att behandla hur som helst vid blött underlag. Bromsa på väg in i svängen, bromsa mitt inne i svängen, släpp gasen i svängen...whatever. Bilen gör inget annat än understyr. Känns tryggt.
På slutet fick jag till riktigt bra flyt (1:17 i vätan) och kände mig allmänt nöjd med dagen.
EDIT: Ej att förglömma! Pär kom äntligen under 1:13 med GSW (1:10? när det var torrt) och jag antar att han också var ganska nöjd med det.

Lite för mkt trafik på banan för min smak, men "there you go". Bilar man trodde skulle vara skitsnabba (med bur å grejer) var också skitsnabba, andra bilar man trodde skulle vara skitsnabba (också bur) var inte det. Roligt att med sin gubbaräser stressa förare med seriösa banbyggen.

Det regnade större delen av dagen, vilket såklart var trist om man ville få till en "torrtid", och särskilt tråkigt för Eric som inte kunde köra en meter med sina slicks... Förutom regnet blåste det som f*n och var knappt 10 grader varmt.

Mig passade vätan utmärkt då originalbromsarna och den snart två år gamla bromsvätskan inte alls lirar ihop med torrt underlag. Kunde också konstatera att en 406 går att behandla hur som helst vid blött underlag. Bromsa på väg in i svängen, bromsa mitt inne i svängen, släpp gasen i svängen...whatever. Bilen gör inget annat än understyr. Känns tryggt.

På slutet fick jag till riktigt bra flyt (1:17 i vätan) och kände mig allmänt nöjd med dagen.

EDIT: Ej att förglömma! Pär kom äntligen under 1:13 med GSW (1:10? när det var torrt) och jag antar att han också var ganska nöjd med det.

Senast redigerad av 1 André V, redigerad totalt 0 gånger.
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11 | Bekvämbil: 406 V6 Coupé Aut -00
Körde:
Toyota Avensis 2.4 Kombi -06
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Körde:
Toyota Avensis 2.4 Kombi -06
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
-
- Registrerad
- Inlägg: 0
- Blev medlem: sön 02 mar 2003, 20:38
- Ort: Järnbrott + Sandhult...
- Kontakt:
-
- Registrerad
- Inlägg: 3301
- Blev medlem: fre 28 feb 2003, 14:08
- Ort: Malmöit
hehe
minst sagt dramatisk helg...
allt började vif falkenberg: klick! vid start men sen kom den igång. utanför gbg så började generatorlampan lysa och motorn blev skum.
utanför gb fick jag sedan hjälp av söder och Andre(som mest klagade på bilen
)
sen gick den (lös kabel på generatorn)
väl framme vid vandrahemmet lade startmotorn av helt. fick putta igång den på morgonen och på banan (wow vilken fet F1bil som ska puttas igång)
men den gick rätt bra. slutfart på ca 140-150 under bron. men den krängde så man blv åksjuk.
annars va vandrarhemmet kanon (förutom jocke)
trevlig pratstund på kvällen.
Banan var otroligt kul. åkte med jocke,daniel, sist per. de gick riktigt fort i början med jocke (1.21) som bäst på blött. per körde 1.17 när det var lite torrare eller om det gar lika blött.
nu orkar jag inte mer. är så förbannat trött men de va jäkligt kul trots motgångarna.
gti:ern går bra som f*n!
minst sagt dramatisk helg...
allt började vif falkenberg: klick! vid start men sen kom den igång. utanför gbg så började generatorlampan lysa och motorn blev skum.
utanför gb fick jag sedan hjälp av söder och Andre(som mest klagade på bilen

sen gick den (lös kabel på generatorn)
väl framme vid vandrahemmet lade startmotorn av helt. fick putta igång den på morgonen och på banan (wow vilken fet F1bil som ska puttas igång)
men den gick rätt bra. slutfart på ca 140-150 under bron. men den krängde så man blv åksjuk.
annars va vandrarhemmet kanon (förutom jocke)
trevlig pratstund på kvällen.
Banan var otroligt kul. åkte med jocke,daniel, sist per. de gick riktigt fort i början med jocke (1.21) som bäst på blött. per körde 1.17 när det var lite torrare eller om det gar lika blött.
nu orkar jag inte mer. är så förbannat trött men de va jäkligt kul trots motgångarna.
gti:ern går bra som f*n!
- André V
- Registrerad
- Inlägg: 2983
- Blev medlem: fre 28 feb 2003, 19:27
- Ort: Höör, Skåne
Sorry, var inte meningen att du skulle ta det på det viset.Loffas skrev:utanför gb fick jag sedan hjälp av söder och Andre(som mest klagade på bilen)

Uttryckte mig kanske klumpigt, menade mer att det är trist att saker och ting tyvärr pajar på gamla bilar.

Tycker annars din kärra är skitfräck. Skräm upp den lite och sätt diesel-badgar på den!

André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11 | Bekvämbil: 406 V6 Coupé Aut -00
Körde:
Toyota Avensis 2.4 Kombi -06
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Körde:
Toyota Avensis 2.4 Kombi -06
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
- André V
- Registrerad
- Inlägg: 2983
- Blev medlem: fre 28 feb 2003, 19:27
- Ort: Höör, Skåne
-
- Registrerad
- Inlägg: 3301
- Blev medlem: fre 28 feb 2003, 14:08
- Ort: Malmöit
- Pär H
- Hedersmedlem
- Inlägg: 8446
- Blev medlem: fre 28 feb 2003, 15:45
- Ort: Gävle
- Kontakt:
1:10 fick jag tydligen äntligen till i (halv-?)-torrspåret, kanske en sekund till går det kapa, men mer känns mindre troligt. Körde trots att jag inte trodde det skulle funka med r-däck på vått på em. Men det funkade riktigt OK faktiskt, men vattenplaningarna under bron och efter bron var kanske lite väl spännande för min smak.
André kom ikapp sista passet och knaprade några tiondelar vaje varv, riktigt spännande var det! Det var då 1:17-takten klockades. Hade det inte varit för att jag gjort höga 1:15 på gatdäck i regn hade det varit en jobbig situation
men när man kör allt vad man kan och ngn knappar in vartefter, är det adrenalin!!!!! Kul!
Trist för dig Jocke, måste ha hänt alldeles efter jag svängde av?
Det som Rosefors syftar på är redan preskriberat. Närå, så här var det:
-Slarvade och jäktade när jag bytte till r-däck vilket ledde till:
1. Jag hittade inte de extra hjulbultar jag har med mig isf fälglåsen (låg i dörrfacket!).
2. Använde fälglåsen.
3. Glömde nyckelhylsan i fälghålet.
-Körde hela dan och skylle byta till gatdäcken och hittar förstås inte hylsan.
-Tror fortfarande att den ligger nånstans i bilen men tappar motivationen att byta och ställer in mig på att köra hem i regnet på r-däck med väldigt lite mönster.
-Beklagar mig för det när jag säger hejdå till alfa-killen som hjälpte till på Barkaby, då han säger att nån gått omkring och frågat om nån saknar en hylsa.
-Den hade hittats på depå-avfarten vilket betyder att den suttit i fälgen hela första passet!
-Troligen har OSC-Jonas den hemma nu iaf. Jag har ingen reserv.
Ovanligt mycket missöden med materialet; Jockes fälg (som kanske ändå får skyllas på mänskliga faktorn?
), Loffas startmotor, Söderbaums koppling, WaZ oljeläcka..... nära att min tändspole också hade satt käppar i hjulet.
Kul att så pass många kom och körde för första gången, synd bara att det inte var någon klassindelning tycker jag. Men totalt sett hade jag nog väntat mig fler PSCoS än som var där, var det åtta bilar?
Stjärnan skulle jag gissa har mycket film och bilder, tyckte jag såg honom kika i nån liten låda utefter banan nästan varje varv jag körde och kvalitén på det materialet brukar ju vara bra. Loffas filmade också med min kamera inifrån min bil några varv i vått. Så snart jag fått min firewire-kabel ska jag rippa den.
André kom ikapp sista passet och knaprade några tiondelar vaje varv, riktigt spännande var det! Det var då 1:17-takten klockades. Hade det inte varit för att jag gjort höga 1:15 på gatdäck i regn hade det varit en jobbig situation

Trist för dig Jocke, måste ha hänt alldeles efter jag svängde av?
Det som Rosefors syftar på är redan preskriberat. Närå, så här var det:
-Slarvade och jäktade när jag bytte till r-däck vilket ledde till:
1. Jag hittade inte de extra hjulbultar jag har med mig isf fälglåsen (låg i dörrfacket!).
2. Använde fälglåsen.
3. Glömde nyckelhylsan i fälghålet.
-Körde hela dan och skylle byta till gatdäcken och hittar förstås inte hylsan.
-Tror fortfarande att den ligger nånstans i bilen men tappar motivationen att byta och ställer in mig på att köra hem i regnet på r-däck med väldigt lite mönster.
-Beklagar mig för det när jag säger hejdå till alfa-killen som hjälpte till på Barkaby, då han säger att nån gått omkring och frågat om nån saknar en hylsa.
-Den hade hittats på depå-avfarten vilket betyder att den suttit i fälgen hela första passet!
-Troligen har OSC-Jonas den hemma nu iaf. Jag har ingen reserv.




Ovanligt mycket missöden med materialet; Jockes fälg (som kanske ändå får skyllas på mänskliga faktorn?

Kul att så pass många kom och körde för första gången, synd bara att det inte var någon klassindelning tycker jag. Men totalt sett hade jag nog väntat mig fler PSCoS än som var där, var det åtta bilar?
Stjärnan skulle jag gissa har mycket film och bilder, tyckte jag såg honom kika i nån liten låda utefter banan nästan varje varv jag körde och kvalitén på det materialet brukar ju vara bra. Loffas filmade också med min kamera inifrån min bil några varv i vått. Så snart jag fått min firewire-kabel ska jag rippa den.
EN 14497
mataintetrollen.se
mataintetrollen.se
-
- Registrerad
- Inlägg: 24407
- Blev medlem: fre 11 jul 2003, 23:47
Hallå eller?
Ska väl också försöka summera lite...
Först vill jag skryta lite med min bil som faktiskt överraskade mig väldigt positivt. Kan i princip använda Andrés ord här, man kan göra nästan som man vill, gasa eller bromsa i kurvorna lite hur som helst och ändå inga överraskningar. Inga problem över alla små krön heller, den extremt långa fjädringsvägen gör att det ska mycket till innan bakhjulen ger sig iväg. Det understyrde såklart rätt ordentligt p.g.a vätan förutom i sista kurvan där jag bjöd på lite bredåka istället, tydligen underhållande tyckte några Opel-killar som stod och pekade. Körde inte av nån gång, bilen var problemfri och mina bromsar tog bra hela tiden, behövde iofs inte använda dem så mycket. Det gick med lite jobb att hålla 205:ornas tempo, kom närmare och närmare hela tiden faktiskt, men båda killarna med blåa Le Mans lyckades snurra precis framför mig just när jag var ikapp (var inte meningen att stressa). De andra bilarna som var ute på banan samtidigt med mig inte några svårigheter att hålla jämt tempo med om man bortser från de värsta turbo-monstrena. Hade en tuff blå gammal bakhjulsdriven kadett bakom mig i flera varv, trevligt när man får nåt i backspegeln som driver upp tempot och hornen i pannan lite. Tack till föraren av den! Jag hade inga möjligheter att ta några tider, men grovt uppskattat kan det nog jämföras med 205:ornas.
Förutom körningen måste man väl också kommentera vädret lite. Det regnade nästan konstant och var skitkallt. Men trots det var alla glada och trevliga! Ser fram emot nästa träff och lite torrare bana, vänta bara
Tack till:
Pär: För ditt moraliska stöd som får en så lugn!
Loffas: För att jag fick höra mitt modersmål igen.
André V: För lånet av däcken.
Jocke W: För att du oavsiktligt släppte förbi mig.
Mita: För ett otroligt glatt humör.
Erik: För ditt tålamod, kan inte vara kul att stå och vänta så länge på att regnet ska ge upp.
Och alla ni andra: Det var kul att få träffa er!
Också ett tack till bilen som inte gick sönder och knappt drog någon bensin! Åkte hemifrån med 3/4 tank och kom hem med 1/4 kvar
Ska väl också försöka summera lite...
Först vill jag skryta lite med min bil som faktiskt överraskade mig väldigt positivt. Kan i princip använda Andrés ord här, man kan göra nästan som man vill, gasa eller bromsa i kurvorna lite hur som helst och ändå inga överraskningar. Inga problem över alla små krön heller, den extremt långa fjädringsvägen gör att det ska mycket till innan bakhjulen ger sig iväg. Det understyrde såklart rätt ordentligt p.g.a vätan förutom i sista kurvan där jag bjöd på lite bredåka istället, tydligen underhållande tyckte några Opel-killar som stod och pekade. Körde inte av nån gång, bilen var problemfri och mina bromsar tog bra hela tiden, behövde iofs inte använda dem så mycket. Det gick med lite jobb att hålla 205:ornas tempo, kom närmare och närmare hela tiden faktiskt, men båda killarna med blåa Le Mans lyckades snurra precis framför mig just när jag var ikapp (var inte meningen att stressa). De andra bilarna som var ute på banan samtidigt med mig inte några svårigheter att hålla jämt tempo med om man bortser från de värsta turbo-monstrena. Hade en tuff blå gammal bakhjulsdriven kadett bakom mig i flera varv, trevligt när man får nåt i backspegeln som driver upp tempot och hornen i pannan lite. Tack till föraren av den! Jag hade inga möjligheter att ta några tider, men grovt uppskattat kan det nog jämföras med 205:ornas.
Förutom körningen måste man väl också kommentera vädret lite. Det regnade nästan konstant och var skitkallt. Men trots det var alla glada och trevliga! Ser fram emot nästa träff och lite torrare bana, vänta bara

Tack till:
Pär: För ditt moraliska stöd som får en så lugn!
Loffas: För att jag fick höra mitt modersmål igen.
André V: För lånet av däcken.
Jocke W: För att du oavsiktligt släppte förbi mig.
Mita: För ett otroligt glatt humör.
Erik: För ditt tålamod, kan inte vara kul att stå och vänta så länge på att regnet ska ge upp.
Och alla ni andra: Det var kul att få träffa er!

Också ett tack till bilen som inte gick sönder och knappt drog någon bensin! Åkte hemifrån med 3/4 tank och kom hem med 1/4 kvar

-
- Registrerad
- Inlägg: 296
- Blev medlem: lör 29 mar 2003, 22:27
Låter som att ni haft det riktigt bra, trots regnet!
Själv fick jag inte tag på något vandrarhem, och hade börjat ställa in mig på att köra 2x32 mil idag...
men så blev det lite väl mycket jobb, och alldeles för lite sömn, i veckan. Och en vända till Berns igår kväll bidrog inte direkt till munterhet halv sex i morse... så bakfull, och trött som få, så somnade jag om istället - och insåg framåt lunchtid att jag visst missat hela banträffen (eller snarare - om jag skulle åka 32 mil så skulle träffen ändå vara över när jag kom fram...)
/Stefan
Själv fick jag inte tag på något vandrarhem, och hade börjat ställa in mig på att köra 2x32 mil idag...
men så blev det lite väl mycket jobb, och alldeles för lite sömn, i veckan. Och en vända till Berns igår kväll bidrog inte direkt till munterhet halv sex i morse... så bakfull, och trött som få, så somnade jag om istället - och insåg framåt lunchtid att jag visst missat hela banträffen (eller snarare - om jag skulle åka 32 mil så skulle träffen ändå vara över när jag kom fram...)

/Stefan
-
- Registrerad
- Inlägg: 473
- Blev medlem: fre 28 feb 2003, 17:50
- Kontakt:
-
- Registrerad
- Inlägg: 1079
- Blev medlem: fre 28 feb 2003, 21:54
- Ort: Snart Dubai, UAE...
KlasKajsa aka. Läjbel ska ju helst inte yttra sig, pojken hittade inte ens hem inatt o fick låna en överslaf på mitt o Rosens 5-stjärniga hotellrum...
Fick provat på banan idag iaf, 15 varv blev det ungefär, skoj som f*n trots att bilen inte ville gå riktigt som den skulle?
Sen så klappade kopplingen ihop, började slira , jag klev av gasen o rullade lite, försökte igen men då fanns INGET som skulle kunna liknas vid friktion kvar där...tråkit, men shit happens.
Ringde en kompis som fick göra en tur på 26 mil enkel resa med bilsläp en lördakväll, tur man har sådana vänner. :o)
Kom precis innanför dörren, seg som f*n...o jobb imorron 07, känns sådär.
Tack för hjälpen Läjbel, skjuts hit o dit o allt sånt!
Fick en bild på en klubbmember en sen fredakväll oxå, för att inte hänga ut nån särskild som fjortisraggare så fick jag editera bilden lite:

Fick provat på banan idag iaf, 15 varv blev det ungefär, skoj som f*n trots att bilen inte ville gå riktigt som den skulle?
Sen så klappade kopplingen ihop, började slira , jag klev av gasen o rullade lite, försökte igen men då fanns INGET som skulle kunna liknas vid friktion kvar där...tråkit, men shit happens.
Ringde en kompis som fick göra en tur på 26 mil enkel resa med bilsläp en lördakväll, tur man har sådana vänner. :o)
Kom precis innanför dörren, seg som f*n...o jobb imorron 07, känns sådär.
Tack för hjälpen Läjbel, skjuts hit o dit o allt sånt!
Fick en bild på en klubbmember en sen fredakväll oxå, för att inte hänga ut nån särskild som fjortisraggare så fick jag editera bilden lite:

See you @ Grand Hyatt, Dubai, UAE
- Tillhör samhällsgruppen "Restaurangpersonal, världens fattigaste miljonärer" -
- Tillhör samhällsgruppen "Restaurangpersonal, världens fattigaste miljonärer" -