Jo det låter som en jättebra idé, kul o kunna "knäcka" de andra bilmärkerna. Jag ställer på det, nån mera som gör det?klew skrev:känns som fel tråd att diskutera sånt i men skit samma
ja åker ner på torsdagmorrnen tror jag, sen åker ja nog hem på påskafton igen... inte bestämt riktigt när ja ska åka hem dock =P
men det lär ju va folk där hela veckan o de blir ju race o sånt på kvällarna o atollen-samlingar så vi lär ju träffas där om inte annat
btw, vilka ställer på atollens största märkes-hörna? (atollen = stor parkering där alla brukar samlas innan race o sånt mitt i centrum) (racen e inte mitt i centrum, parkeringen är det däremot... vet att det blev syftningsfel)
INFORMATION!
Forumet har blivit mer inaktuell idag pga Facebooks dragkraft av medlemmar.
Om ni söker aktuell information från PSC eller söker aktiva medlemmars hjälp kan ni hitta samtliga på våran facebook grupp, detta riktiga men nu mer inaktiva forum agerar arkiv för er som söker info facebook länk nedan. https://www.facebook.com/groups/peugeot ... ?ref=share
Dock finnes webshopen kvar till förfogande på länken nedan.
Webshop http://webshop.peugeot-sport-club.se/index.php
Forumet har blivit mer inaktuell idag pga Facebooks dragkraft av medlemmar.
Om ni söker aktuell information från PSC eller söker aktiva medlemmars hjälp kan ni hitta samtliga på våran facebook grupp, detta riktiga men nu mer inaktiva forum agerar arkiv för er som söker info facebook länk nedan. https://www.facebook.com/groups/peugeot ... ?ref=share
Dock finnes webshopen kvar till förfogande på länken nedan.
Webshop http://webshop.peugeot-sport-club.se/index.php
Boende Elmia
-
- Registrerad
Peugeot 206 GTi
"syns man inte, existerar man inte"
------------------------------------
-
- Registrerad
Jo det låter som en jättebra idé, kul o kunna "knäcka" de andra bilmärkerna. Jag ställer på det, nån mera som gör det?klew skrev:känns som fel tråd att diskutera sånt i men skit samma
ja åker ner på torsdagmorrnen tror jag, sen åker ja nog hem på påskafton igen... inte bestämt riktigt när ja ska åka hem dock =P
men det lär ju va folk där hela veckan o de blir ju race o sånt på kvällarna o atollen-samlingar så vi lär ju träffas där om inte annat
btw, vilka ställer på atollens största märkes-hörna? (atollen = stor parkering där alla brukar samlas innan race o sånt mitt i centrum) (racen e inte mitt i centrum, parkeringen är det däremot... vet att det blev syftningsfel)
Peugeot 206 GTi
-
- Registrerad
- Kontakt:
-
- Registrerad
- Kontakt:
- Fnatte
- Klubbmedlem
- Kontakt:
Freeman, Wobert och jag kommer vara med och festa på lördagkväll, 10/4 och sen besöker vi mässan under söndagen, iklädda våra bästa backfyllor!

Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO3 l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW - Världens första stand-alonesystem till Peugeot 206 - Get your order now!
FR Autosport Sweden FTW - Världens första stand-alonesystem till Peugeot 206 - Get your order now!
- Feltenmark
- Registrerad
- Kontakt:
Har ni tänkt gå ut på krogen eller är det nån från klubben i jönk. som styr upp en fest?Fnatte skrev:Freeman, Wobert och jag kommer vara med och festa på lördagkväll, 10/4 och sen besöker vi mässan under söndagen, iklädda våra bästa backfyllor!![]()
Peugeot Sport Club
Medlem # 634
205S16
207 RC-07
Audi A4 Allroad 2,0T S-tronic -10
Tidigare bilar
406 ST 3,0 Sport-01
Medlem # 634
205S16
207 RC-07
Tidigare bilar
406 ST 3,0 Sport-01
- Richard Gustavsson
- Registrerad
- Kontakt:
Tänker bara på öl....effe skrev:Har ni tänkt gå ut på krogen eller är det nån från klubben i jönk. som styr upp en fest?Fnatte skrev:Freeman, Wobert och jag kommer vara med och festa på lördagkväll, 10/4 och sen besöker vi mässan under söndagen, iklädda våra bästa backfyllor!![]()

Kör SUBARU Impreza WRX på kvällarna, när jag inte skruvar Blå Ascona
Mitt lilla Opelprojekt
Member #53
Peugeot Sport Club of Sweden
Ny avåkarfilm ut nu! 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ROMsukkJvmc PM:a eller Maila om du vill köpa.
Mitt lilla Opelprojekt
Member #53
Peugeot Sport Club of Sweden
Ny avåkarfilm ut nu! 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ROMsukkJvmc PM:a eller Maila om du vill köpa.
- Feltenmark
- Registrerad
- Kontakt:
alltidRichard Gustavsson skrev:Tänker bara på öl....effe skrev:Har ni tänkt gå ut på krogen eller är det nån från klubben i jönk. som styr upp en fest?Fnatte skrev:Freeman, Wobert och jag kommer vara med och festa på lördagkväll, 10/4 och sen besöker vi mässan under söndagen, iklädda våra bästa backfyllor!![]()

Peugeot Sport Club
Medlem # 634
205S16
207 RC-07
Tidigare bilar
406 ST 3,0 Sport-01
Medlem # 634
205S16
207 RC-07
Tidigare bilar
406 ST 3,0 Sport-01
- Fnatte
- Klubbmedlem
- Kontakt:
-
- Registrerad
-
- Registrerad
- Kontakt:
Självklart.. annars struntar vi i TweddoPeddo o fixar egen fest.. =DPeugeot_206_GTi skrev:Är jag bjuden????Twedmark skrev:Du kan ju TRO att du e bjuden....Fnatte skrev:Twedmark har lovat att styra upp nåt, med risk att hamna på Blue Oyster Bar hänger vi nog på det gänget.![]()
Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
Medlem no. 754
Four rings to rule them all

- frajje
- Registrerad
- Kontakt:
- Fnatte
- Klubbmedlem
- Kontakt:
- frajje
- Registrerad
- Kontakt:
- Fnatte
- Klubbmedlem
- Kontakt:
Jahaja... Då får väl jag sitta med A-lagarna i parken och supa...Twedmark skrev:Jag har aldrig ändrat nåt. Alla får komma. Utom du, Fnatte.

Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO3 l Baguette ( l l l l ) Racing l
- frajje
- Registrerad
- Kontakt: